Leta i den här bloggen

fredag 6 juli 2007

Den politiska cirkusmanegen är krattad...

Nästa vecka sätter Almedalen igång. Jag läser att Fredrik Reinfeldt nobbar Visby det här året. Vi överlever nog utan hans närvaro...

Mängder av intressanta seminarier och debatter fyller dagarna!

Jag är inbokad på rättså många arrangemang nu. Det mesta blev bestämt redan för någon månad sedan. Men ett och annat har kommit med kort varsel. Senast idag droppade det in en debatt om arbetskraftsinvandring med bl.a. Tobias Billström.

Så här ser mitt schema för veckan ut i dagsläget:

MÅNDAG

13.00: Jag representerar (s) i en paneldebatt om ungdomsbostäder arrangerad
av Jagvillhabostad.nu
Plats: Kårhuset Rindi

19.00 lyssnar jag på Mona Sahlins tal!

TISDAG

10.00-12.00 Möte om Afrika i Metodistkyrkan, arr. Broderskap
12.00 Lunch och möte med partiet(s) Afrikagrupp, där jag ingår

17.00 Deltar som inbjuden gäst, talare och "wedding singer" på bröllop mellan Sören och Daniel

ONSDAG

13.00-15.00 Jag debatterar med övriga partier på temat Könsneutrala äktenskap. Moderator är Tasso Stafilidis
Plats: Almedalens hotell

18.00-18.50 Jag debatterar Kungahuset med Fredrick Federley. Arrangör är Hill &
Knowlton.Moderator är Stig-Björn Ljunggren
Plats: I vinterträdgården, Wisby hotell

TORSDAG

20.00 Jag representerar (s) i en partidebatt om hemlöshet.
Plats: Fotogalleriet, Almedalen

FREDAG

9.30-11.00 Jag deltar i ett samtal över partigränserna om Livmoderhalscancer.
Arrangör: 1,6 miljonersklubben. Moderator: Anita Jekander
Plats: I högskolans aula, B:51

13.30-15.30 Deltar i debatt om arbetskraftinvandring, med bl.a.
migrationsminister Tobias Billström
Plats: Donnerska huset, Östersjöenheten, vid Donners plats

Inga kommentarer: