Leta i den här bloggen

söndag 14 juli 2013

Ordförande S-kvinnor

Till mitt eget distrikt mejlade jag om tänkbara kandidater, det var Ylva Johansson, Hillevi Larsson och så förståss Carina Ohlsson. Å det fanns andra namn under uppsegling.
Men jag fick ännu fler påstötningar från olika håll i landet och innan jag visste att Carina tackat ja till att kandidera hade jag sagt att det var OK att nominera mig.

Jag minns
den kvällen vi gick hem gemensamt till våra övernattningslägenheter och båda berättade att vi hade sagt ja och sedan började vi skratta.....

Jag hade helt enkelt lyssnat på de som kontaktade mig och blev både glad och hedrad över vad de tyckte om mig. Jag som fått känna av näthatet en del, blir kanske extra glad när jag får höra hur bra andra tycker att jag är. Nu har valberedningen sagt sitt och jag tycker att det blir fantastiskt bra med Carina Ohlsson.

Utdrag ur text av av Monica på Monica Green(s) blogg 2013-07-10

Inga kommentarer: